telegram instaram facebook
RU UA

FAQ

1. Як зробити замовлення?

Просто виберіть модель, що сподобалася та відправте її в кошик. Далі потрібно оформити замовлення – заповнити всі поля з інформацією про себе та обрати спосіб оплати й доставки. Уважно перевірте дані, щоб ми могли швидко опрацювати та відправити вам бажану річ. 

2. Я оформив замовлення. Що робити далі?

Наш менеджер опрацює його в робочий час протягом 1-2 годин. Будьте на зв'язку, до вас зателефонують, щоб підтвердити замовлення та відправити його найближчим часом. 

3. Хто виробник?

В інтернет-магазині ви можете знайти ексклюзивні аксесуари відомих брендів, а також більш доступні, але якісні моделі. Та крім цього, в нас є і продукція власної торгової марки ArtMar. 

4. Як подивитись оптові ціни?

Зателефонуйте на один з номерів в розділі «Контакти» або напишіть на електронну пошту. Вас додадуть в viber-групу з актуальними товарами та вартістю.

5. Як краще оплатити замовлення?

Ви обираєте спосіб, найзручніший для вас. Однак зауважте, найвигідніший варіант – повна оплата на карту. В такому випадку ви не будете переплачувати за переказ коштів поштою.

6. Скільки коштує доставка?

Вартість перевезення залежить від обраної компанії-перевізника, габаритів посилки та відстані до відділення. Ви можете розрахувати приблизну суму доставки на сайті компанії перевізника. Введіть для цього номер накладної в спеціальному вікні. Пам’ятайте, якщо ви розраховуєтесь за товар у відділенні, до загальної вартості доставки буде також додана сума за перерахування коштів.

7. Як довго буде їхати моя посилка?

Замовлення, оформлені з понеділка по п’ятницю до 14:00, ми відправляємо в той же день. Якщо ви робили покупку ввечері або у вихідні, відправлення буде наступного робочого дня. Швидкість доставки залежить від обраного перевізника. Зазвичай, це становить 1-3 дні, залежно від обраної адреси.

8. Я отримав брак. Що робити?

Перед відправленням ми обов’язково перевіряємо товар на наявність пошкоджень. Якщо ж все-таки трапилась помилка, рекомендуємо оформити повернення. Для цього перевіряйте посилку відразу при отриманні на пошті та повідомте менеджера ArtMar про те, що трапилось. Витрати доставки в такому випадку ми візьмемо на себе. Замовлення класу люкс можливо відремонтувати в брендовому сервісі виробника.
За усіма питаннями звертайтеся за номером +38 096 656 81 65. 

9. Я не розумію, як користуватись сайтом. Чи можна замовити річ через телефон?

Звісно, на нашій сторінці в Instagram @artmar.ua також представлено багато актуальних новинок, які ви можете переглянути та обрати оптимальний варіант. А менеджер в direct вам завжди допоможе визначитись з вибором та відповість на всі запитання. За потреби ви можете перейти в зручний месенджер, наприклад, viber або telegram.